Welcome to Celine Dion Forum
![]() |
Welcome to Celine Dion Forum, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be a part of Celine Dion Forum by signing in or creating an account.
|
LAS VEGAS MEETING 201115 maart 2011
Posted 23 February 2010 - 03:41 AM
Zoals jullie ongetwijfeld al kunnen lezen hebben zal dit forum volgend jaar een heuse meeting organiseren in Las Vegas en dit naar aanleiding van de nieuwe "Céline" show die op 15 maart 2011 in première zal gaan.
Hieronder zal je reeds enkele voorstellen terugvinden en graag hadden wij dan ook jullie bemerkingen of suggesties ontvangen.
* Lanyard + gepersonaliseerde ID badge voor iedere deelnemer aan de meeting. Deze badge wordt exclusief ontworpen voor deze meeting en is enerzijds bedoeld als aandenken aan deze meeting, tevens zal ze ook als legitimatiebewijs kunnen dienen voor activiteiten die georganiseerd worden.
* Programma flyer / boekje. Voor deze meeting zal er ook een flyer of een boekje ontworpen worden waarin het programma beschreven wordt. Zo is iedereen op de hoogte van het wat, wanneer en waar.
* Gezamelijke fotoshoot met de hele groep voor het Collosseum. Er zal een gezamelijke fotoshoot georganiseerd worden op 15 maart 2011 om 16h45, net voor we van een etentje gaan genieten.
* Gezamelijk etentje voor de première, vermoedelijk in een buffetrestaurant zodat er voor ieder wat wils is, we de prijs laag kunnen houden en we allen in een ruimte kunnen vertoeven. Dit etentje is voorzien op 15 maart 2011 om 17h00
* We gaan voor deze meeting trachten samen te werken met de media om deze meeting, die hopelijk een groot succes zal zijn, uitgebreid in de media te brengen (radio/tv/kranten/websites). De eerste contacten zijn hiervoor gelegd.
* We gaan ook proberen om een rondleiding te organiseren in het Collosseum zelf, zodat iedereen kan zien wat er allemaal nodig is om de show te maken.
* Een zeer grote verjaardagskaart zal gemaakt worden waarop iedereen zijn of haar naam en het land kan noteren.
* In samenspraak met Caesar's Palace zal er ook een billboard gemaakt worden om iedereen die deelneemt aan de meeting te verwelkomen en uiteraard de overige bezoekers op de hoogte te brengen dat er een meeting is met personen uit alle continenten.
* Op 16 maart 2011 trachten we gezamelijk te ontbijten of te lunchen, ook deze keer in een van de buffetrestaurants.
Er zullen ongetwijfeld nog wijzigingen doorgevoerd worden maar zo hebben jullie al een idee van wat iedereen kan verwachten. Binnen afzienbare tijd zal er een website geopend worden waar iedereen zich kan aanmelden zodat wij op de hoogte blijven van het exact aantal deelnemers. Op deze website zal ook steeds bijkomende info gepost worden. Discussies zullen echter hier dienen te gebeuren, de site zal zuiver statisch zijn.
Zo, dit was het dan, we hopen jullie talrijk te mogen ontmoeten op deze meeting in Las Vegas, het zal een onvergetelijke ervaring worden voor ieder van ons!
Join us & be there!
Posted 23 February 2010 - 05:40 AM
Edited by felicia, 23 February 2010 - 05:42 AM.
Posted 23 February 2010 - 08:49 AM
Posted 23 February 2010 - 09:17 AM
en ik wou naar de meeting dus moeten ze met mij mee lol
Posted 23 February 2010 - 12:15 PM
Posted 23 February 2010 - 12:31 PM
heb vanochtend om 7 uur nog gekeken, want de VIP packages werden tot die tijd verkocht... maar helaas zijn er geen nieuwe kaarten vrijgekomen...
Ik heb daarom besloten later naar Vegas te vertoeven...
Rick, ik hou van jou voor altijd!
A New Day... has come 28/29 April & 2/3 May 07
Antwerpen 13 et 14 mai,
Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
Posted 23 February 2010 - 01:25 PM
Posted 23 February 2010 - 02:25 PM
Davey84, on Feb 23 2010, 07:31 PM, said:
heb vanochtend om 7 uur nog gekeken, want de VIP packages werden tot die tijd verkocht... maar helaas zijn er geen nieuwe kaarten vrijgekomen...
Ah joh ga gewoon met ons mee. Kan jou het schelen. Dan ga je toch later een keer voor betere plaatsen

Proud to be a Celine Dion Fan
Posted 23 February 2010 - 02:37 PM
Davey84, on Feb 23 2010, 07:31 PM, said:
Gewoon een tijdje wachten of eventueel via Vegas.com bestellen... Normaliter worden er vermoedelijk later nog een beperkt aantal kaarten vrijgegeven, al is de kans bij de premiere echt wel klein moet ik toegeven.
Posted 23 February 2010 - 03:54 PM
En dan gewoon wat Helen zegt inderdaad nog eens betere plaatsen
Wat kunnen wij dat allemaal makkelijk zeggen he.
Davey jij kan gewoon niet ontbreken:( Jij bent met je 15,806 posts DE fandieiedereenkentvanhetforum
En dan niet naar de meeting komen?
Edited by Leanne, 23 February 2010 - 03:56 PM.
Posted 23 February 2010 - 03:56 PM
helen, dat je dat ik de geldpest heb ofzo!?
Antwerpen 13 et 14 mai,
Paris 24 et 25 mai, Amsterdam 2 juinet Arras 7 juillet Chances Taken!!!How Do You Keep The Music Playing? - Celine Opening Night March 15th, March 16th
Posted 23 February 2010 - 04:06 PM
Posted 23 February 2010 - 04:10 PM
ik weet het nog niet. ik wil ook niet alleen naar vegas, maar ook naar new york. dus ik moet een hoop meer plannen en kijken hoe of wat
Antwerpen 13 et 14 mai,
Posted 23 February 2010 - 08:06 PM
Davey84, on Feb 23 2010, 10:56 PM, said:
helen, dat je dat ik de geldpest heb ofzo!?
Jij had toch zo'n geldboompje in je tuintje staan...
Ja je moet het zelf weten natuurlijk. Ik zal je niet dwingen.

Posted 23 February 2010 - 08:08 PM
Davey84, on Feb 23 2010, 11:10 PM, said:
ik weet het nog niet. ik wil ook niet alleen naar vegas, maar ook naar new york. dus ik moet een hoop meer plannen en kijken hoe of wat
Jij verwend?? Valt wel mee toch...
(grapje

Posted 24 February 2010 - 03:11 AM
Posted 24 February 2010 - 06:35 AM
Posted 24 February 2010 - 06:36 AM
Posted 03 March 2010 - 02:09 PM
maar ik heb het zelfde wat jij zegt, ik wil wel goede plekken hebben. Ben erg benieuwd wat ze van LV travel guide voor ons kunnen regelen. En anders ga ik gewoon later in het jaar.

My Taking Chances World Tour: 16 May: Antwerp, Belgium
2 June: Amsterdam, Holland | 15, 16, 19, 20, 23, 25 Augustus: Montreal, Canada
Visit my website: www.celinerevealed.nl
Posted 05 March 2010 - 03:01 PM

' When I'm feeling down
The mention of your name
It lifts my spirit up.
It makes me carry on,
When I don't have the strength
Your faith can heal me.
Like the sun that shines
You gave me light to see.'
Posted 08 March 2010 - 04:15 AM
Posted 08 March 2010 - 07:05 AM
Posted 08 March 2010 - 04:11 PM
Antwerpen 13 et 14 mai,
Posted 13 July 2010 - 08:37 AM
(Je kan je taal wijzigen door op de vlagjes te klikken, voorlopig is enkel Engels & Nederlands beschikbaar)
Posted 13 July 2010 - 08:39 AM
De website is nog steeds te bereiken via www.celinemeeting2011.com
Het is tevens ook mogelijk de website te bereiken via ICDFM.org (International Celine Dion Fan Meeting), onder dit label zullen alle toekomstige meetings gebeuren die uitgaan vanuit dit forum
Posted 18 January 2011 - 02:52 AM
Ik ben nieuw op dit forum dus vandaar. Ik zal ook aanwezig zijn bij de premiere en ik ga alleen naar Las Vegas, mijn naam is Kevin ik ben 21 jaar en woon in Spijkenisse (Rotterdam). Misschien zijn er wel meerdere mensen die alleen naar Vegas gaan...
En ik zal zeker aanwezig zijn bij de fanmeeting op 15 maart, ik heb me al dr voor ingeschreven.
Ow ja, ik had nog een vraagje..
Ik heb me ingeschreven voor de meeting maar ik heb geen mail ontvangen helemaal niks wanneer krijg ik wat te horen van ICDFM.org?? Weet iemand dat??
mvg Kevin Kersten
Edited by kevin-k, 18 January 2011 - 02:57 AM.
Posted 18 January 2011 - 12:33 PM
Ik ben nieuw op dit forum dus vandaar. Ik zal ook aanwezig zijn bij de premiere en ik ga alleen naar Las Vegas, mijn naam is Kevin ik ben 21 jaar en woon in Spijkenisse (Rotterdam). Misschien zijn er wel meerdere mensen die alleen naar Vegas gaan...
En ik zal zeker aanwezig zijn bij de fanmeeting op 15 maart, ik heb me al dr voor ingeschreven.
Ik heb me ingeschreven voor de meeting maar ik heb geen mail ontvangen helemaal niks wanneer krijg ik wat te horen van ICDFM.org?? Weet iemand dat??
mvg Kevin Kersten
Posted 18 January 2011 - 03:24 PM
kevin-k, on Jan 18 2011, 07:33 PM, said:
mvg Kevin Kersten
Elle est mon idéal, La plus grande étoile
Will be going to Celine march 2 and 5 2016 and June 20 and 21 2016
Posted 19 January 2011 - 01:10 AM
Eerst en vooral welkom!
Als een van de organisatoren van de meeting zal ik je vraag graag beantwoorden. Normaal gezien krijg je bij de registratie via het formulier een korte bevestiging te zien, dit wil zeggen dat je geregistreerd bent voor de meeting. (trouwens, ik heb het net even nagekeken in de database en je bent geregistreerd, je staat er zelfs 2x in)
Het klopt dat we geen bevestigingsmail sturen, dit om de simpele reden dat het registratieformulier en de achterliggende database volledig apart van de web & mailserver draaien bij een ander bedrijf en dat het niet evident was om beide systemen te koppelen. Van zodra de registraties echter afgesloten zijn EN de laatste details vastliggen gaan we iedereen een mailtje sturen over het waar, wanneer en hoe van de meeting en eventuele bijkomende activiteiten.
Nog enkele weken geduld dus
Mvg,
Stijn Verbeeck
Organisator
ICDFM.org
mail: stijn @ icdfm.org
Posted 19 January 2011 - 01:12 AM
Stijn
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
Sign In
Create Account