Zal ik dan maar 's ffies iets vertellen... Er komt een boek uit, genaamd 'De Gebloemde Lezing'. Hier werken 27 verschillende auteurs aan mee (waaronder ik). Het wordt een erg mooi boek, met proza en poëzie. Het boek zal waarschijnlijk begin December uitkomen en 12 euro gaan kosten) een mooi cadeau voor de Sinterklaas!
Allemaal kopen hoor!
(binnenkort meer nieuws)
Welcome to Celine Dion Forum
![]() |
Welcome to Celine Dion Forum, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be a part of Celine Dion Forum by signing in or creating an account.
|
Boekie
Started by
Leanne
, Oct 13 2006 02:14 PM
Posted 13 October 2006 - 02:14 PM
Posted 13 October 2006 - 02:14 PM
Hoi!
Leanne, on Oct 13 2006, 09:14 PM, said:
Zal ik dan maar 's ffies iets vertellen... Er komt een boek uit, genaamd 'De Gebloemde Lezing'. Hier werken 27 verschillende auteurs aan mee (waaronder ik). Het wordt een erg mooi boek, met proza en poëzie. Het boek zal waarschijnlijk begin December uitkomen en 12 euro gaan kosten) een mooi cadeau voor de Sinterklaas!
Allemaal kopen hoor!
(binnenkort meer nieuws)
Allemaal kopen hoor!
(binnenkort meer nieuws)
Posted 04 November 2006 - 01:49 PM
Ik ben benieuwd naar jullie boek
Posted 11 November 2006 - 04:03 AM
Het boekje is uit! Veel sneller dan verwacht. Het ziet er ontzettend mooi uit en leest heerlijk weg.
http://www.schrijver...17c35c5cf38f40d
of:
Tussen Twee Muren
http://www.schrijver...17c35c5cf38f40d
of:
Tussen Twee Muren
Edited by Leanne, 11 November 2006 - 04:04 AM.
Posted 12 November 2006 - 03:42 AM
Hé dat is gaaf Leanne, ziet er mooi uit.
En je hebt ook een boekje van jezelf zag ik
Vind het altijd knap als je goed kunt schrijven
En je hebt ook een boekje van jezelf zag ik
Vind het altijd knap als je goed kunt schrijven
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
Sign In
Create Account

Back to top